Mire számíts egy új megrendelés leadása után II.?

Az előző hasonló témájú írásban az új .hu megrendelésekkel és tárhely csomagokkal foglalkoztunk. Innen folytatjuk a dolgot most. Részben lesz átfedés a korábbi írással, elnézést érte, de  a folyamatok egy része hasonló.

Meglévő ügyfeleinknek lehetőséget adunk arra, hogy akár csak egy e-mail alapján leadjanak rendeléseket. Ezek vonatkozhatnak újabb domainekre vagy meglévő csomag bővítésére, illetve akár új szolgáltatások rendelésére is. Érdemes élni a dologgal, mert kedvezményesebb árat tudunk biztosítani, mint a weboldalon leadott rendelések esetében. Ilyenkor van lehetőség jelezni a számotokra fontos információt is (pl. sürgős lenne).

Az első írásban létrehozott lépéseket itt nem részleteznénk újra. Esetleg ha nem emlékeznétek, akkor fussátok át a linkelt első részben az alábbi lépéseket:

  • Díjbekérő kiküldése és kiegyenlítése
  • Megrendelés ellenőrzése
  • Hozzáférések elkészítése/módosítása

Innentől csak az első részben nem említett további lehetőségeket részleteznénk:

Nemzetközi domainek (pl. .com, .eu, .net, .org stb.) esetében általában a névhez tartozik egy úgynevezett authentikációs kód /röviden auth-kód/. Aki ezt birtokolja, az a domain esetében a tulajdonosi jogokat tudja gyakorolni, akár el is regisztrálhatja a nevet más szolgáltatóhoz. Amennyiben pedig hozzánk szeretne valaki nemzetközi domaint átregisztrálni, akkor szintén rendelkeznie kell a domainhez tartozó kóddal.

Ilyen esetben egy kódellenőrzési folyamat ékelődik a szokásos ügymenetbe. Papírozás nem szükséges, mindössze az érvényes kódot kell birtokolni.

Ahogy már az első részben említettük, ez a kód az igényléstől számítva 30 napig érvényes, ha lejár újabbat kell kérni.

Fontos tudni, hogy ezen rendszerek teljesen elektronikusak, azaz nincs emberi elbírálás. Minden esetben gyorsan (30-300 másodperc, azaz fél perc és öt perc között időtartamban) beregisztrálódnak az igényelt domainek!

Mivel nincs a folyamatban semmilyen adminisztrátorra való várakozási idő, ezért ezen domainek regisztrálása, módosítása, adás-vétele rendkívül egyszerű és gyors. Az itthoni szabályokkal ellentétben még működő DNS zónára sincsen szükség a regisztrációhoz. Természetesen ezen környezetnek köszönhetően is lett a használatuk ennyire elterjedt.

Tárhely költöztetés esetén is tudunk segítséget nyújtani, amennyiben szükségetek van rá. Ezek mindig egyedi ajánlatok, látnunk kell hozzá mit kell megoldanunk. Részleteket telefonon, vagy az alábbi linken találtok: Klikk ide!

Amennyiben szükségetek van hírlevél-szolgáltatásra, vagy szeretnétek saját szoftvert (pl. Webgalambot) használni, akkor jelezzétek és szívesen segítünk akár a választásban, akár a beüzemelésben.

Ugyanez igaz abban az esetben is, ha marketing-automatizációra van szükségetek. Partnereink igény esetén elkészítik számotokra a kampányterveket, szövegeket, ütemezéseket, melyeket mi beállítunk a megfelelő módon a kiválasztott szoftverben (MailChimp, ActiveCampaign stb.).

Az új honlap készítés megér egy külön bejegyzést, ezért erről majd egy későbbi időpontban fogunk írni. Ebben szerepelni fog minden hozzá szükséges dolog.

Érdemes megjegyeznünk, hogy már meglévő ügyfeleink részére biztosítottak az alábbiak:

  • Egyszerűsített domain regisztráció a már rendszerünkben lévő adatok alapján. (mailben, telefonon stb.)
  • Jelentős kedvezmények a listaárhoz képest. (átlagosan 25-40%)
  • A domainek beregisztrálódását, vagy az elvégzett szolgáltatást követő, utólagos, utalásos fizetési lehetőség.
  • Hozzáférés CashMaster rendszerünkhöz!
  • Támogatás, segítségnyújtás szükség esetén, vagy tanácsadás amennyiben kérdés vagy kérés merül fel.

Foglalkozunk komplexebb, vagy problémásabb feladatok megoldásával is. Amennyiben az alábbi dolgokra szeretnétek megoldást, vagy “csak” információt kerestek, esetleg árajánlatra van szükségetek, akkor is kérdezzetek nyugodtan:

  • Ha nem tudjátok milyen teljesítményű tárhelyre, vagy szerverre van szükség az oldalatokhoz.
  • Ha szeretnétek domaint eladni vagy megvásárolni.
  • Ha jogi problémába ütköztök, vagy a domaineitekkel kapcsolatban valamilyen ügyvédi levelet kaptok.
  • Ha komplett magyar és/vagy nemzetközi domain portfóliót szeretnétek menedzselni.
  • Ha hozzánk szeretnétek nagyobb mennyiségű domaint mozgatni minél kisebb adminisztrációval, költséggel és leállással.

Olvasd el ezeket is:

Kommenteld meg jól:

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .