NetMasters Blog
Két évtized tapasztalataival segítünk domaint választani, kezelni a tárhelyed, megmutatjuk, hogyan biztosítsd be az adataid. IT- és marketinges tippeket adunk és lépésről lépésre segítünk az üzletfejlesztésben is. Vesd magad a tudástárba.
Percről percre a Google Groundról!

Percről percre a Google Groundról!

A mai nap előadói és a témák: Hrenkó András (HRENKO): Hogyan optimalizáld a webes megjelenésed? Juhász Attila (MiniCRM): Tervezzük újra az értékesítés folyamatát! Berényi Konrád: Egy sikeres online hűségprogram esettanulmánya Vámosi Gergő (HRENKO): Facebook, tartalom,...

bővebben
Így írhatsz népszerű Facebook-posztot

Így írhatsz népszerű Facebook-posztot

A Facebook ma Magyarországon az online közösségi marketing egyik legfontosabb platformja, nem egyszerű azonban "tökéletes" posztot írni. Mutatunk néhány irányelvet, amelyekkel közelebb juthatsz ehhez. A Facebook algoritmusa rendkívül sok szempontot vesz figyelembe,...

bővebben
Viszlát, HTTP? Radikálisat újít a Firefox

Viszlát, HTTP? Radikálisat újít a Firefox

Richard Barnes, a Firefox biztonsági vezetője nemrég bejelentette, hogy a jövőben a gyengébb HTTP protokollal szemben a HTTPS-t részesítik majd előnyben. Barnes egy a Mozilla oldalán megjelent blogbejegyzésben taglalja, miért jutottak arra a döntésre, hogy szép lassan...

bővebben
Hogyan tehetjük hatékonyabbá az emailezést?

Hogyan tehetjük hatékonyabbá az emailezést?

Az inbox olyasmi, ami egyszerre segíti és hátráltatja munkánkat. A céges kommunikáció kiváló eszköze az email, sokszor azonban inkább szabotálja a hatékonyságot. Mégis hogyan lehet ezt a kettősséget feloldani? Az elmúlt években, míg az email elfoglalta domináns helyét...

bővebben
Küzdenek a tartalommarketinggel a B2B cégek

Küzdenek a tartalommarketinggel a B2B cégek

A tartalommarketing a B2C marketingben már régen megvetette a lábát, a B2B brandek azonban a jelek szerint erős lemaradásban vannak, és most sietve próbálják ezt pótolni a Content Marketing Institute jelentése szerint. A közelmúltban két tanulmány is megjelent a...

bővebben
Mi értelme egy céges blognak egyáltalán?

Mi értelme egy céges blognak egyáltalán?

A blog a Web 2.0, avagy webkettő egyik nagy vívmánya, és egyben olyan eszköz, amely kiválóan alkalmazható az online marketingben. Ha ma valaki online marketing stratégiát dolgoz ki, nem a hagyományos reklámmarketing elvei szerint teszi azt - jó esetben....

bővebben
És te jól használod az adataidat?

És te jól használod az adataidat?

A hazai vállalkozók sokszor még mindig ódzkodnak attól, hogy komolyabban foglalkozzanak az adatbányászattal – pedig ennél önsorsrontóbb döntést nehezen hozhatnának. Az egész ugyanis nem vudu mágia, hanem egyszerű józanész. Sok cég hivatkozik arra, hogy neki nincsenek...

bővebben
Ismét gyorsabban utalhatunk majd

Ismét gyorsabban utalhatunk majd

A Magyar Nemzeti Bank bejelentette, hogy még gyorsabbá teszik a hazai átutalásokat, amelyek jelenleg átlagosan 2 óra és 5 perc alatt kerülnek feldolgozásra. Bőven van még azonban hová fejlődnie a magyar pénzügyi IT-nek. Bartha Lajos, az MNB igazgatójának elmondása...

bővebben
Hogyan nézhetünk szembe az energiaéhséggel?

Hogyan nézhetünk szembe az energiaéhséggel?

A WHD elsősorban a hosting iparban tevékenykedők konferenciája - természetes, hogy az energia itt is központi kérdés. A konferencián Jorge L. Balcells tartott előadást az egyre növekvő energiaéhségről és annak lehetséges megoldásáról. Becslések szerint az IT-ipar ma...

bővebben
A WHD, ahogyan mi láttuk (II.)

A WHD, ahogyan mi láttuk (II.)

Hazai szemmel nézve a World Hosting Days nem is egyszerű konferenciának tűnik - inkább fesztiválnak, ahol valamiért együttesek helyett szakmai előadók lépnek a színpadra, akiket nem sikoltozó tinik, hanem komoly, öltönyös cégvezetők és IT-szakemberek hallgatnak -...

bővebben