Ajánlások (testimonialok) gyűjtése nyereményekkel!
Mindenki tisztában van vele manapság, hogy mennyire erősíti a bizalmat, ha egy weboldalon található minél több, de persze releváns ajánlás. Többnyire mindkét félnek win-win szituáció a dolog, s akár egymást is erősítik ezek a hivatkozások. Mivel hamarosan megújul...
Zöld energia a szerverüzemeltetésben
A minap kollégám átadta nekem a telefont, ugyanis egy német tulajdonosi háttérrel rendelkező cég olyan szerver teremben kívánja elhelyezni az eszközeit, mely megújuló energiát használ, ugyanis nekik fontos ez a terület, illetve természetesen hajlandó megfizetni az...
Milyen teljesítményű tárhelyre van szüksége a weboldaladnak?
Napjainkban az online jelenlét bármilyen cég esetében gyakorlatilag elkerülhetetlen. Azonban rögtön a domain kiválasztásánál kezdődik a kevésbé hozzáértők számára a dilemma: Mit is kellene választani? Mit jelent ez a sok rövidítés? Van nekem ezekre szükségem, vagy...
Panaszok kezelése a .hu rendszerben
Alapvetően a .hu rendszer működéséből adódóan, s a domainek magas számához képest viszonylag kevés a problémás esetek száma. Ennek ellenére elő szokott fordulni a dolog. Jelen írásunk a rendszer működéséről ad némi információt, s bár alacsony a kockázat, de nem árt...
Hogyan kezdj neki a hírlevelezésnek? Első rész: Alapok
Bizonyára Ti is sok helyen látjátok és olvassátok, hogy hírleveleket küldeni menő és tuti kasza. Ezen túl szinte mindenki kapott már legalább 1 olyan “ajánlatot” az elektronikus postafiókjába, melyben némi (egészen kevésnek tűnő, 10-25.000 közötti összeg) pénzért...
Mire számíts egy új megrendelés leadása után II.?
Az előző hasonló témájú írásban az új .hu megrendelésekkel és tárhely csomagokkal foglalkoztunk. Innen folytatjuk a dolgot most. Részben lesz átfedés a korábbi írással, elnézést érte, de a folyamatok egy része hasonló. Meglévő ügyfeleinknek lehetőséget adunk arra,...
A Domain, mint keresőoptimalizáló eszköz
Az emberek és a cégek online megjelenése napjainkban teljesen természetes, hiszen szinte minden és mindenki megjelenik online, ami offline is létezik a valóságban. Lehet egy weboldal magánjellegű, vagy pusztán informatív célú, de a leggyorsabban a profitorientált...
5 érv amellett, hogy WordPresst használj céges weboldaladhoz
A WordPress portálmotor manapság már kifejezetten közismertnek számít a kkv szektorban, hiszen nagyon sokan használják, illetve sokan ismerik. Amennyiben ismered a WordPresst, vagy hallottál már róla, de még nem sikerült meggyőzni magad arról, hogy ez a legmegfelelőbb...
Hogyan költöztesd el a tárhelyed és a levelezésed szolgáltatás kimaradás nélkül?
Sokan kerestek a címben szereplő kérdésre megoldást nálunk. Ez legtöbbször akkor fordul elő, ha a jelenlegi partneretekkel nem vagytok valamilyen oknál fogva megelégedve. (Nem veszik fel a telefont, nem válaszolnak az üzenetekre, lassú az oldal stb.) A megoldás kulcsa...
Hogyan regisztrálj személynevet tartalmazó domaint?
Mivel nemrégiben ismételten változott a .hu domainek esetében a személyneveket tartalmazó igénylések (annak a szándéknak kifejezése, hogy az Igénylő e domain név alatt az Interneten egyedileg azonosítható módon kíván szereplővé válni) szabályzata, illetve kijött egy...
Egy céges weboldal szükségletei
Az itthoni kis és közép méretű vállalkozások elkezdték felismerni, hogy szükséges az online megjelenés ahhoz, hogy cégük sikeres és jól működő vállalkozás legyen. Megfelelő online marketinggel sikeres startup cégek jöttek létre, és a nagyobb múlttal rendelkező...
Mire számíts egy új megrendelés leadása után I.?
Rendszeres kérdés, hogy mi is fog történni a megrendeléseitek leadása után. Ezen bejegyzés célja az ezzel kapcsolatos információk egy helyre gyűjtése, ezen belül az első részben a .hu domainekkel és új megrendelésekkel foglalkozunk, a többit egy következő írásban...
Így állíts be konverziós célt Google Analyticsben 5 perc alatt
"Amit nem mérsz, az nincs is..." - szokták mondani. Márpedig az oldalad konverzióját legegyszerűbben konverziós cél beállításával tudod mérni. Ebből is most a legegyszerűbb példát mutatom be, a Google Analytics rendszerben. Ez a legegyszerűbb, de mégis a legtöbb...
Google Analytics SPAM – Vajon te is áldozat vagy?
Valószínűleg te is hallottál már a Google Analytics alkalmazásról, amivel többek között figyelheted weboldalad látogatói forgalmát. Mivel beüzemelni pofonegyszerű, ráadásul még ingyenes is, a legtöbb honlapot üzemeltető vállalkozó használja is. De azt is tudod, hogy...
Mennyit kell tudnia egy vállalkozónak a WordPress weboldaláról, hogy ne legyen baj?
Az új oldalak mostanában, szinte mindig WordPress-ben készülnek. Ha nem Te készítetted magadnak, akkor lehet hogy hozzá se nyúlsz, várod hogy hozza a pénzt. Ez ma már nem így működik. KKV-k esetében általában nincs egy külön csapat vagy ember, aki figyeli a weboldalt....