Mennyi idő alatt lehet megtanulni a WordPress rendszert?
Gyakran felteszik a kérdést, hogy mennyi idő megtanulni magát a WordPress rendszert. Ezt én több részre bontanám, mert különböző szinteken lehet megtanulni a használatát. Olyan ez mint a nyelvtanulás. Más ha csak pár mindennapos szót és kifejezést akarsz megtanulni és...
A weboldalad 7 legfontosabb mérőszáma
A weboldaladon számtalan mérési lehetőség van. A Google Analytics a legjobb olyan ingyenes eszköz, ami nélkül egyszerűen nem lehet weboldalt működtetni. A túl sok statisztika olyan felhasználónak aki újonnan használja az Analyticset elég nyomasztó lehet. Ebben a...
Webáruházak konverziójának növelése – első rész
Ha webáruházat üzemeltetsz, valószínűleg elég sokat jár azon az agyad, hogy hogyan tudnád felpörgetni az eladásokat. A mágia egyik összetevője a konverziós ráta növelése, vagyis hogy az áruházad látogatói közül a nézelődés helyett minél többen vegyenek is tőled...
A 11 leggyakoribb WordPress kérdés
Mikor még semmit nem tudtam a weboldalkészítésről volt egy elképzelésem a honlapok létrehozásáról. Programozók írják a kódokat és még így is nagyon csúnya weboldalakat csinálnak általában. Közben azért gondolkodtam, hogy mégis láttam jó weboldalakat, de ehhez biztos...
Méred a Facebook hirdetéseidet, vagy csak úgy szórod a pénzt?
A Facebook hirdetések remek lehetőséget jelentenek számodra vállalkozásod népszerűsítésére. Feltéve, ha a tényleges céljaidat támogatják, és nem csak üres kattintásokat és lájkokat eredményeznek! Ahhoz viszont, hogy ezzel tisztában legyél, mérned kell hirdetéseid...
Hogy teszteld a weboldalad reszponzivitását?
Egyre többen nézik a weboldalakat mobiltelefonon, így ma már kikerülhetetlen, hogy mobilra optimalizált honlapunk legyen. Csak gondolj bele... Van egy éttermed Szolnokon, ahova Magdi nagyon szeret járni ebédelni, legyen a neve Lacipecsenye. Julcsi nem a városban él,...
wordpress árak: Mi az igazi ára egy saját weboldalnak?
Mindenki mondja, hogy ingyenes - valójában megvan a WordPRess ára. Ahhoz, hogy WordPress oldalad legyen, fizetned kell tárhelyért, domainért és még pár dologért, amit ebben a bejegyzésben fogok elmondani Neked. A bejegyzés végére sokkal tisztábban látni fogod, hogy...
8 dolog, amit törölj a honlapodról a jobb konverzióért!
Őrült módjára hajtod a látogatódat a honlapodra. Lapátolod a pénzt a Google-nek és a Facebooknak, naponta ötször posztolsz az összes közösségi oldalon. Konverzió meg szinte semmi. Az érdeklődők szétszélednek az oldaladon, átkattintanak másokhoz, és elfelejtenek...
Amikor jó a kibertámadás: így támadja az USA az IS-t
Nem győzzük elégszer hangsúlyozni a kibervédelem fontosságát, de bizony akad olyan pillanat, amikor mi is tudunk örülni egy kis hekkelésnek. Mint kiderült, az Egyesült Államok egyik katonai szervezete kiberháborút indított az Iszlám ellen, de ez persze nem aratott...
Hol Safe Harbor állt, most Privacy Shield van? – 2. rész
Ahogy azt előző cikkünkben megírtuk, a Safe Harbor, mint EU-USA adatvédelmi együttműködés véget ért, miután az Európai Unió Bírósága megszüntette azt az uniós polgárok nem megfelelő védelme miatt. Az amerikai környezet ugyanis inkompatibilis azokkal az uniós...
Hol Safe Harbor állt, most Privacy Shield van? – 1. rész
Kezdjük a legfontosabbal: miután keresztet vetettünk a Safe Harborra, a megoldásért felelős koponyák elkezdték megalkotni a Privacy Shieldet. Merthogy egy ilyen jelentős adatvédelmi megállapodás helyén nem maradhat űr, és a nagy amerikai cégek nem lettek kevésbé...
Felsővezetős emailes átverésekkel kopasztják meg a cégeket
Képzeljük el, hogy egy rohanós keddi napon érkezik egy email a főnöktől, akivel ritkán beszélünk személyesen, és most arra kér minket, hogy dobjunk már át egy adott bankszámlára 2 millió forintot, mert egy beszállítónk már nagyon nyavalyog az elmaradt utalás miatt....
Washingtoni csúcs: rákoncentrálunk a kibervédelemre
Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter a kibernetikai védelem fejlesztését vállalta a héten véget ért, nukleáris biztonsággal kapcsolatos washingtoni csúcs záródokumentumában. A pénteken befejeződött értekezleten a részt vevő államok világos vállalásokat...
Percről percre a SzEK.org webshop start! roadshow-ról!
A rendezvény kis és közepes e-kereskedőknek szól, s célja, hogy kifejezetten gyakorlati segítséget nyújtson jogi, technikai, pénzügyi, logisztikai, marketing és sales tevékenység fokozásához, hatékonyságához. Mi már itt vagyunk, hamarosan kezdődik a köszöntő, melyet...
Felhő a saját adatközpontban? Az Oracle ezt is megoldja!
Cloud at Customer: jegyezzük meg ezt a nevet, mert még az is lehet, hogy az Oracle valami egészen ügyes dologba tenyerelt bele. A cég ugyanis azt a hivalkodó célt tűzte ki maga elé, hogy a publikus felhős szolgáltatást az ügyfelek adatközpontjába csempészve is...